Sunday, April 5, 2009

MUNAJAT UNTUK KEMENANGAN PAKATAN RAKYAT

Segala puji dan puja kepada Allah Azzawajalla.

Selawat dan salam kepada Junjungan Besar Muhammad saw, keluarganya serta para sahabatnya.

Ya Allah ya Tuhanku ampunilah dosaku.

Ya Allah ya Tuhanku ampunilah dosa seluruh pejuang Islam.

Ya Allah ya Tuhanku berikanlah petunjuk dan hidayah kepada kami dan rakan seperjuangan kami di dalam Pakatan Rakyat.

Ya Allah ya Tuhanku bukakanlah pintu hati seluruh pengundi-pengundi di Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Batang Ai untuk mereka menolak kezaliman pimpinan-pimpinan Barisan Nasional.

Ya Allah ya Tuhanku bukakanlah pintu hati seluruh pengundi-pengundi di Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Batang Ai untuk melihat dengan mata hati mereka kepura-puraan pimpinan-pimpinan Barisan Nasional dalam mengkaburi mata kasar rakyat.

Ya Allah ya Tuhanku bukakanlah pintu hati seluruh pengundi-pengundi di Bukit Gantang, Bukit Selambau Batang dan Ai untuk mengundi Pakatan Rakyat dan sedar akan tanggung jawab mereka melakukan perubahan untuk Malaysia yang tercinta ini.

Ya Allah ya Tuhanku cita-cita kami adalah untuk mendaulat syariat Mu diatas muka bumi ini, dan sekarang jalan ke arah itu semakin nampak hasilnya melalui kerja dan usaha yang kami lakukan, seluruh rakyat telah dan sedang menerima perjuangan yang kami bawa ini, berikan laluan yang semakin luas untuk kami meneruskan usaha suci yang dilakukan ini.

Ya Allah ya Tuhanku, kemenangan di Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Batang Ai pada Selasa, 7 April 2009 ini memberi erti yang sangat besar kepada Pakatan Rakyat, oleh itu berikanlah kemenangan itu kepada Pakatan Rakyat.

Tidak ada daya dan upaya kami untuk menandingi kekuatan dan kekuasaan Mu, oleh itu setelah kami berusaha untuk menjelaskan kepada rakyat mengenai kepura-puraan pimpinan Barisan Nasional mengumpan dan menggula-gula rakyat sepanjang tempoh kempen pilihanraya ini menggunakan berbagai saluran yang sah dan tidak sah, maka kami pulangkan segala usaha kami itu kepada ketentuan yang akan berpihak kepada Pakatan Rakyat yang berjuang untuk menghapuskan kezaliman dan kepura-puraan di atas muka bumi Malaysia ini.

Ya Allah terimalah permohonan kami ini.

Ya Allah terimalah permohonan kami ini.

Ya Allah terimalah permohonan kami ini.

Ameen Ya Rabbal 'Alamin

No comments: