Thursday, September 22, 2011

Pendakwaan Ke atas Msabu Kes Sejarah: Mirip Akta Anti Holocaust di Eropah dan Israel???

Menafikan berlakunya kejadian Holocoust di Eropah adalah satu kesalahan jenayah di banyak negara Eropah seperti Austria, Belgium, Bosnia, Peranchis, German, Hungry dan termasuk di negara Haram Israel. Holocoust adalah kejadian pembunuhan beramai-ramai Yahudi dalam catatan sejarah yang di tulis oleh Yahudi Zionis untuk menghalalkannya terus menjajah, menjarah dan menindas rakyat Palestin.

Catatan sejarah tersebut ditulis dan di propoganda oleh Yahudi Zionis sehingga diterima umum oleh masyarakat Eropah, berikut adalah catatan sejarah versi Yahudi Zionis:-

"Holocoust
merujuk kepada pembunuhan beramai-ramai secara sistematik yang dilakukan oleh tentera Nazi kepada beberapa kumpulan etnik, agama, nasional dan sekular sewaktu Perang Dunia ke 2.

Ia bermula pada tahun 1941 dan diteruskan sehingga 1945. Kumpulan Yahudi merupakan sasaran utama Holocoust dan pembunuhan ini dianggap oleh puak Nazi sebagai "penyelesaian terakhir kepada permasalahan kaum Yahudi".

Dianggarkan enam juta orang Yahudi terkorban didalam pembunuhan beramai-ramai ini. Selain kaum Yahudi, kumpulan lain yang dibunuh termasuklah kumpulan yang dianggap tidak diperlukan atau "undesirables" oleh masyarakat seperti golongan Slav. Oleh sebab kekurangan rekod, agak sukar untuk menetapkan jumlah sebenar mangsa yang terkorban dalam Holocoust ini tetapi dijangkakan terdapat lebih kurang 6 juta orang yang terbunuh dalam masa yang singkat.

Kegiatan Holocoust dijalankan di semua tempat yang ditakluk oleh tentera Jerman sewaktu Perang Dunia II, biasanya di kem pelupusan. Satu kem ini yang paling terkenal merupakan Kem Auschwitz-Birkenau. Biasanya, kaum Yahudi dibawa ke sini melalui kereta api, dan dibawa ke bilik gas. Di situ, pil Zyklon B dilontarkan ke dalam bilik tersebut. Pil ini bertukar kepada gas "cyanide" yang maut. Selepas kesemua di dalam bilik gas meninggal dunia, mayat mereka dibakar.

Setelah Jerman dikalahkan oleh tentera Perikatan, ramai pemimpin Nazi Jerman didakwa di atas jenayah terhadap kaum manusia ("crimes against humanity"). Kebanyakan mereka didapati bersalah, walaupun mereka beritahu mahkamah bahawa mereka hanya mengikut arahan, dan digantung sampai mati. Namun, Adolf Hitler tidak dapat dihukum — beliau bunuh diri beberapa hari sebelum Jerman menyerah kalah."

Sekali lagi dingatkan! ini adalah catatan sejarah yang ditulis oleh Yahudi Zionis untuk menghalalkan mereka terus menjajah Palestin.

Berikut pula senarai nama mereka yang telah di hukum kerana menafikan atau mempertikai fakta Holocoust ciptaan Yahudi Zionis yang tersebut di atas:-

1. Jean-Marie Le Pen Perancis, Jerman denda
2.
27 Februari 1998: Roger Garaudy, dipenjarakan, denda 240,000
3.
21 Julai, 1998: Jürgen Graf hukuman 15 bulan penjara (melarikan diri Switzerland untuk mengelakkan hukuman)
4.
21 Julai , 1998: Gerhard Forster, 12 bulan penjara
5. 27 Mei, 1999: Jean Plantin, 6 bulan penjara, denda dan ganti rugi
6.
11 Apr 2000: Gaston-Armand Amaudruz, penjara 1 tahun
7.
20 Februari 2006: David Irving, 1 tahun penjara
8. 15 Mac 2006: Germar Rudolf Jerman 2 ½ tahun penjara
9. 3 Oktober 2006: Robert Faurisson € 7.500 denda, 3 bulan penjara
10. 15 Februari 2007: Ernst Zündel, 5 tahun penjara
11. 14 Januari 2008: Wolfgang Fröhlich, 6 ½ tahun penjara
12. 15 Januari 2008: Sylvia Stolz, 3 ½ tahun penjara
13. 11 Mac 2009: Horst Mahler, 5 tahun penjara
14. 23 Oktober 2009: Dirk Zimmerman, 9 bulan penjara
15. 27 Oktober 2009: Richard Williamson, €12.000 denda

Nuffnang Ads

Adakah kebetulan sama apabila pemerintah BN yang mendapat khidmat nasihat dari APCO syarikat Yahudi telah mengambil tindakan yang sama Terhadap Tuan Hj Mohamad bin Sabu, Timbalan Presiden PAS (Gambar disebelah - ciplak idea tukartiub) dengan mendakwa beliau di bawah Kanun Keseksaan di Mahkamah Sesyen Butterworth pada 21 September 2011 ekoran ucapan mengenai Bukit Kepong dalam versi berlainan dari sejarah yang telah di tulis oleh British 60 tahun yang lalu dan dicedok bulat-bulat oleh UMNO/BN.

Beliau telah dituduh mengikut Seksyen 505 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan khianat awam. Pihak pendakwa meminta wang jaminan sebanyak RM50,000.00 dikenakan ke atasnya, namun akhirnya berjaya dikurangkan jumlah kepada RM15,000.00 oleh peguam yang mewakilinya iaitu Hj Hanifa Maidin dan Amiruddin Zulkifli.

AWAS: Sejarah Tanah Melayu, Malaya dan Malaysia hanya benar, tidak lain melainkan benar berdasarkan catatan British dan UMNO sahaja. Catatan atau penceritaan sejarah yang berbeza dari versi tersebut adalah menjadi satu kesalahan jenayah dan anda akan didakwa seperti mereka-mereka yang telah didakwa dan dihukum di negara Eropah kerana mempertikai sejarah Holocoust versi Yahudi Zionis yang sedang mengganyang rakyat Pelestin sekarang ini!!!

Rujukan:-

Undang-undang penafian terhadap Holocaust

Roger Garaudy

Anti-Semetik

3 comments:

Mat Amin said...

Assalamualaikum,

tahniah, sebuah catatan yang bagus untuk pengalaman dan pengajaran kepada generasi kini.

Mohon kongsi

Anonymous said...

Tahniah dgn usaha anda. Tahniah pd Mat Sabu yg berani dedah fakta sebenar sejarah. Tahniah juga pd Mat Sabu yg turut cipta sejarah menghampakan ribuan ahli Pas Kedah yg hadir di Pondok Pak Ya pa 22 Sept lalu. Berani dgn pemerintah, tapi takut pada kebenaran. Semoga Allah lindungi beliau dari bisikan syaitan Azizan

alhusaini said...

Apa chite lak ni. Pagi2 dah sasau. Bangun tak solat subuh ke? Sabe je le Mat Syabu oii